Vad händer sen?

När jag stod där med balklänningen i handen så kände jag helt plötsligt hur nära det egentligen är.
Torsdagen kommer vara en otroligt hektisk dag, men en dag som jag verkligen längtar efter.
Jag ser mest fram emot att sitta hos frisören och hon som ska sminka mig.
Sen nästa vecka är det ju studenten, shit vad fort det går. Alla tankar bara snurrar i huvudet på mig.
Va fan ska jag göra sen?!
Jag är ju inte utbildad till något.
Och hur ska jag kunna få ett jobb i den här staden?
Förmodligen ska vi flytta till en betydligt större stad till hösten.
En otroligt fin stad som jag hoppas och tror kommer kunna erbjuda så mycket mer än Bollnäs.

Vi har fortfarande husdrömmarna kvar, men det huset som vi drömmer om kommer inte bli till salu än på många år hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Carina

Flytta till vaddå för stad? Hmmm... Har jag inte hört något om. Bara det inte är alltför lång borta. Eller ja... Bara ni trivs och har det bra.

Kram

2009-06-02 @ 00:47:27
Postat av: Erica

Ja flytta det tycker som en bra idé;)

Ha en underbar bal btw:)

2009-06-02 @ 11:47:04
Postat av: Elin

Vart ska ni flytta? :O

2009-06-02 @ 14:26:09
URL: http://elinolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0