Sista för idag

Det här blir nog det sista inlägget för idag. Men tänk, idag blev det tre inlägg!

Tidigare ikväll när jag tittade på Tv såg jag reklamen för filmen som jag vill se, En shopaholics bekännelser. Måste verkligen se den när den kommer. Men med tanke på vart jag bor så kommer väl filmen hit till hösten eller nå, om den ens kommer till Bollnäs. Bara att vänta och se.

Snart kommer Alex hem och då ska vi äta lite kvällsfika. Jag är fortfarande hungrig även fast jag har ätit middag.
Vi måste även ta en sväng ner till tvättstugan eftersom att jag fick för mig att det skulle komma något hemskt spöke när jag var där nere själv. 

Kommentarer
Postat av: Mia

hahahaha

Inte visste jag att du hade spöken i din tvättstuga... ;p

btw kan du jue ta med Carina på den filmen. Har en känsla av att den passar henne också. ;)

2009-03-11 @ 11:00:19
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0