Vikarie Hannah

I morse vid 8 ringde mamma och frågade om jag hade lust att jobba, jag blev litge förvirrad och visste inte riktigt vad hon menade. Jag skulle ju komma och städa som vanligt vid 16 tiden och sa att jag kommer då. Men hon förklarade att jag skulle komma klockan 9 och jobba till klockan 13 för dom fick inte tag i någon vikarie. Jag blev väldigt chockad.
Det var riktigt roligt och det är något som jag skulle kunna tänka mig att göra igen.
Vid klockan 16 ska jag dit igen men då ska jag städa, efter det kommer pappa och hämtar mig och vi ska åka till Lions lokalen och städa. Jag kommer nog somna ovaggat i kväll:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är jue perfekt om du får vicka lite och får in en fot. Så du får tjäna lite extra pengar.



Kram

2009-03-04 @ 14:42:31
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0