Bröllopsduellen

Nu är jag hemma igen.
Tänkte blogga om en film som jag såg igår, Bröllopsduellen. En riktigt tjejfilm.

Det är en komedi från 2009 med Kate Hudson (Hur man blir av med en kille på tio dagar) och Anne Hathaway (En prinsessas dagbok) i huvudrollerna.

Emma (Hathaway) och Liv (Hudson) har varit bästa vänner sedan dom var små.
Dom har en gemensam dröm, ett bröllop på Plaza Hotel i juni månad.
Men på grund av en dubbelbokning så hamnar deras bröllop på samma dag, samma tid, samma lokal och en enorm catfight utbryter.





Det här är en sån där mysig film som man bäddar ner sig i soffan för att se.
Jag fullkomligt älskar filmen även om det är precis som alla andra kärlekskomedier/komedier, rätt förutsägbar om man säger så. Men vad spelar det för roll, det är en äkta tjejfilm som jag ska se igen i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0