Bröllopsplaner

När jag är hos tandläkaren så hinner jag tänka en massa saker, konstiga och mindre konstiga saker.
Idag låg jag och planerade mitt drömbröllop. Jag planerade typ allt från klänning, skor, brudbukett till gästlista och presenter till gästerna. Ja på två timmar hinner man planera ett helt bröllop. Vet inte riktigt om mina otroligt underbara idéer passar min blivande man men man kan ju alltid övertala honom. Han är så snäll så.
Tror jag ska göra en Monica ( från tv serien vänner) och göra en bröllopsbok. Mest för skoj skull.
Kanske lite töntigt men vadå har man tråkigt så har man!

Hmm, få se nu hur ska boken se ut?..





Kommentarer
Postat av: mia

Kan inte vara lätt att vara Alex... hehe

Fast å andra sidan så kan han jue få igen lite med all sin släktforskning... :p

2009-05-06 @ 00:00:00
URL: http://miahed.blogg.se/
Postat av: Alina

Nighty night :)

2009-05-06 @ 00:02:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0