Humor på Ica

Jag var nyss på Ica och handlade då det hände en lite rolig sak. Jag hade plockat klart saker och ställde mig i kön för att betala, jag hade en tant framför mig och framför henne stod det en man. Mannen köpte tuggummi och bad om att få 200kr tillbaka när han betalade med kortet, visst sa hon och tog betalt. När han gick så glömde han att ta med sig tuggummit så tanten framför mig sprang iväg med det, efter en kort stund så ser man henne komma springade tillbaka men hon kommer inte till kassan där hon har sakerna utan hon springer till kassan längst bort och drar sitt kort. Helt plötsligt kommer hon på att hon har sprungit till fel kassa och kommer lite röd rosig om kinderna till "sin" kassa. HAHA

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe varför kan inget sådant hända när jag är där :p Då händer det bara tråkiga saker :(

Fast det borde vara ett ställe som är roligt att jobba på för det borde ju hända ganska mycket :D

2009-05-14 @ 20:39:42
URL: http://elinolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0