Husdrömmar

Sitter och tittar på hus, jag trivs inte speciellt bra i lägenhet.
N'är man bor i en hyresrätt så betalar man en massa pengar på något man aldrig kommer äga, dumt egentligen.
Tänk att köpa ett hus, som man så småningom kommer äga, ja efter man har betalat av alla lån på det. Men ändå, drömmen att få äga sitt eget hem ligger ju något närmare när man har ett hus än när man bor i en hyreslägenhet.
Jag hoppas att jag kan få nå jobb till hösten så vi kan köpa hus.
Vi har redan hittat ett som vi så himla gärna vill ha, det är väldigt mycket jobb på det men det har så mycket potencial!
Huset ligger mig väldigt varmt om hjärtat och jag hoppas att jag kommer få stå som ägare på det en dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

vart ligger de huset då?

2009-05-26 @ 21:49:06
Postat av: MIa

Om det är "mitt" hus så håll tassarna borta... ;p

Kram kram

2009-05-27 @ 15:41:34
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0