Jag är ingen plugghäst!

Söndag, veckans tråkigaste dag. Jag har listat ut att alla är mer eller mindre smågriniga på söndagarna. Inte så konstigt eftersom att det snart är måndag och man ska tillbaka till skolan/jobbet.
I mitt fall så är måndagen speciellt tråkig till veckan för jag ska göra muntliga delen i svenska b nationella. Fan. Jag har iaf börjat skriva talet, ska göra klart det i morgon bitti innan lektion. Bra framförhållning jag vet! Men känner att det är skit samma med talet för hon har sagt att jag inte kan få G i kursen i alla fall. Vilken tur jag har som kommer gå ut med ett IG i Svenska B. STOLT. Det är ju nå helt otroligt vad dålig man kan vara.

Usch, nu vart jag så deprimerad så nu ska jag lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0