Jag och min pojkvän förstår varandra

Som ni kanske vet så älskar Alex att prata om släktforskning och jag som god flickvän har verkligen försökt att lyssna på allt han har att säga. Han är så gullig när han kommer och säger "älskling, jag har hittat en ny adelssläkt" eller "älskling, varför kan inte jag få ha ett coolt namn som Von Elfving i stället för bara Elfving". Även fast det är hans största intresse så har jag tröttnat på att lyssna på alla adelssläkter från 1800 kallt.
Nu för tiden när han pratar släktforskning så börjar jag prata smink, skor eller nå annat roligt.
På så sätt blir det roligare för när han har pratat klart om släkterna och gud vet allt så får jag prata smink och sånt och han har inget annat val än att lyssna!
Jag och min kära pojkvän förstår verkligen varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0