Litteraturhistoria

I morse fick jag pallra mig iväg till skolan en timme tidigare än vanligt, jag hade nämligen restprov i Svenska B. Satt igår och försökte plugga litteraturhistoria, vi hade fått ett häfte på 50 sidor, man kan fan kalla det för en bok. Jag kände att jag inte kom ihåg vad jag läste, man skulle kunna en massa årtal på olika epoker och olika författare. Jag koncentrerade mig iaf på antikens grekland för det var först i häftet. Så när jag kom och skulle skriva provet så såg jag att antikens grekland var överstuket!!! Jag skulle alltså inte göra den delen. FAN! Hon hade sagt att jag skulle läsa på allt i häftet. Man blir så less. Jaja, jag skrev lite på dom andra frågorna men jag kommer inte få godkännt på det där provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0