Maria Åkesson

Fredag kväll, jag sitter i soffan för mig själv och tittar på nyheterna på 4an. Kul (hoppas att ni känner ironin).

Är lite avis på Maria som är i Orsa, fan vad länge sen jag var där. Spenderade några midsommarar där för några år sedan. Familjen Åkesson introducerade mig för husvagnslivet, dom har varit otroligt snälla mot mig. Jag blev lite som ett extra barn där.
Kommer ihåg att Maria och jag varje lördag låg ute i husvagnen och tittade på Livet enligt Rosa, eller som Karin trodde Livet i en trosa.
Maria och jag har många roliga minnen tillsammans och bara någon nämner coca cola light så börjar jag le. Ingen annan än jag och Maria vet varför.
Jag älskar dig gumman min bästa vän

Kommentarer
Postat av: Maria

naaw, jag älskar dig oxå vännen :) och måste erkänna att även jag började le så fort jag läste ordet coca-cola light :)

2009-05-31 @ 14:09:52
URL: http://mariaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0