Morr'n

I morse hade jag en sån otroligt stor lust att ställa om klockan och sova en timme till men efter en stunds övervägande så drog jag mig upp ur den sköna sängen och gjorde mig i ordning för att gå till skolan.
Fan vad duktig jag är tänkte jag. Mycket man skulle ha för det!
När jag kom till skolan så gick jag, Elin och Johanna upp för att ha samhällslektion. Klockan blev 8 och det var ingen annan i klassen där och ingen lärare. Vi insåg snabbt att dagens lektion var inställd, eller ja vi hade lektion på valfri plats.
Gaah!!! Då hade jag ju kunna stanna kvar i sängen.
Tycker mer synd om Elin som inte hade nästa lektion heller utan hon börjar efter lunch.

Näe nu ska jag få fingrarna ur röven och göra klart lite arbeten!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0