Pladdertacka

Sitter med Elin i datasalen, hon är duktig och skriver ett arbete i Sanhällen och jag sitter och läser bloggar. Läste nyss Malins blogg och hon skulle åka till Stockholm och gå på Rix Fm festival, känner mig lite sugen på det jag också.
Synd att man inte hade kommit på det tidigare för det hade ju varit roligt att åka.
Tittade efter buss ner men den var redan fullbokad, inte för att jag hade haft råd att åka men i alla fall.

Ikväll blir jag ensam hemma för Alex ska åka och fiska med dom andra pojkarna. Han får då inte ta med någon fisk hem!
Eftersom att jag blir ensam hemma ikväll och inte ska åka till Stockholm så ska jag färga håret måste även noppa ögonbrynen eftersom min kära sambo börjar klaga igen på dom. Illa när han påpekar att det kanske vore dags att noppa dom eftersom att jag snart har ett ögonbryn och inte två.

Jaja massa svammel som vanligt men det är min blogg så jag kan svammla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0