Sen middag ikväll

Gud vad jag känner mig duktig. Även fast jag är huuuuur trött som helst så har jag plockat ihop i lägenheten och dammat + att jag har städat toan och gjort rent åt Harry. Nu är det bara att dammsuga över allt. Grannarna skulle nog inte bli så glad om jag gjorde det den här tiden på dygnet. Men som tur är så har jag en snäll sambo som sa att han skulle dammsuga i morgon. Det ska bli skönt att få rent i lägenheten.

Nu sitter jag i soffan och tittar på HK (Hells Kitchen) och väntar på att maten ska bli klar. Jaa jag vet, klockan är liite väl mycket för att äta middag men jag har inte orka gjort någon mat tidigare och jag måste ju äta mat + att jag måste ha matlåda till i morgon.

Nu ska jag forsätta titta på tv=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0