Det är dags för fredagsmys

Dom veckor när Alex inte jobbar kväll så betyder fredagkväll fredagsmys. Ikväll är det inget undantag.
Vi har ätit tacos och nu står det godis på bordet och på tvn så visas det idol.
En perfekt fredagskväll. Mysfaktorn gör så att tankarna och nervositeten som jag har inför i morgon blir lite mindre, jag ska nämligen till tandläkaren och ta bort dom sista sex tänderna. Fy fan...
Men nu är det snart klart i alla fall, har bytt ut 18 tänder redan.
I morn slipper jag i alla fall åka till Gävle.

Nu ska jag fortsätta kika på idol!
Ha en trevlig kväll:)



Bilden är tagen i somras när jag och Alex var och fiskade med Olnils i Båtböle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0