Hoppsan vad tiden rinner iväg...

Det har gått några dagar sen sist. En massa roliga saker har hänt.
Jag är ju på praktik den här veckan och jag skulle inte kunna vara på ett bättre ställe. Jag trivs så himla bra.
När jag kommer hem på kvällarna så har jag ruskigt ont i fötterna, är trött i huvudet men samtidigt är jag så himla glad och jag längtar tillbaka.

Nu sitter jag hemma i soffan, jag har nyss ätit mat och nu ska jag kika på Grey's anatomy.
När Alex kommer hem från jobbet så ska vi åka och handla lite på Hemköp, orkar inte gå till Ica just nu så vi får ta det senare. Mina fötter funkar inte riktigt att gå på just nu.

Hoppas att ni har haft en bra vecka hittills och att den forsätter lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0