Måndag kväll

Ny vecka, undrar vad den har att erbjuda...

Idag var jag tillbaka till skolan efter några dagars praktik. Om jag ska vara ärlig så är jag hellre ute på praktik. Trivs super bra!
I morgon är jag i alla fall ledig, eller vi har självstudier. Men det kommer ju inte ta hela dagen att göra uppgifterna som vi fick idag så jag ska ta tillfället i akt att städa lägenheten. Det ser förjävligt ut. Ska städa innan jag börjar med uppgifterna för jag har svårt att koncentrera mig om det är stökigt.

Ikväll är det äntligen dags för Svenska Hollywoodfruar. Åh vad jag älskar det programmet. Det är så patetiskt så det är inte sant. Den ena "tanten" är roligare än den andra.

Nu ska jag mysa med min underbara pojk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0