Söndag...

Schampot var rätt så dåligt. Det blev väldigt torrt av det. Väldigt synd eftersom att det luktade så gott. Kommer inte köpa det nå mer i alla fall. Men jisses vad håret luktade gott efter jag hade tvättat med schampot.

Igår var jag hos Carina nästan hela dagen. Var på stan en sväng med mamma och Alex sen så åkte jag upp till Carina när Alex åkte och jobbade.
Åt jätte god middag hos Carina, klyftpotatis, fläskfilé och svampsås.
När Alex slutade jobbet som kom även han dit.
Vi vart där till ungefär tolv.

Idag ska jag, Alex och hans mamma åka till Edsbyn och äta mat. Det ska bli trevligt.
Köpte en ny tunika igår som jag ska ha på mig.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ringa mamma.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0