Allmänt surr

Idag är det en seg dag, har ingen ork till att göra nå.
Vi har bara tittat på tv idag, nästan i alla fall.
Alex mamma har varit här en stund, vi har pratat om resor och sånt. Hon ska hjälpa oss att hitta en billig resa till nästa vår eller höst.
Är sugen på att åka nu men tyvärr så tillåter inte plånboken det. Gäller att spara pengar nu så vi kan åka nästa år. Då har man ju nå att se fram emot.

Nu skulle jag väl alldeles ha hoppat in i duschen eftersom att vi ska iväg och grilla idag igen.
Mitt hår ser ut som ett skatbo, det är verkligen slitet efter alla blekningar. Måste klippa mig, som tur är så har jag en snäll mamma som ska betala klippningen åt mig.
Ska klippa mig innan skolan börjar.

Kom på nu att jag måste iväg och handla balsam innan jag kan duscha, får släpa med mig Alex och göra det nu!

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0