Ännu en skolvecka

Ännu en skolvecka har gått. Jag har ALDRIG mått så bra över att gå till skolan som jag gör nu, jag längtar till skolan och det har aldrig hänt förr.
Men till veckan är det dags för praktik, jag börjar inte på måndag för alla papper är inte klar än men förhoppningsvis så får jag börja. Det ska bli skit kul.

Idag efter skolan så gick jag ner på stan och kikade i lite affärer sen följde jag med mamma hem. Eller innan vi åkte till henne så åkte vi till Söderhamn för att kolla på skor åt mig eftersom mina har gått sönder. Men jag hittade inga. Sen åkte vi hem till henne och åt mat. Vid åtta skjutsade hon mig till Carina och jag gick därifrån vid elva. Hade riktigt trevligt, vi kikade på idol och pratade en massa.

Nu ska jag gå och lägga mig, Alex kommer hem om ca två timmar. Han är borta på personalfest ikväll.

Hoppas att ni också har haft en bra kväll.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0