Dagen idag

Idag var det första dagen på praktiken, riktigt roligt var det.
Började 9.30 och slutade strax efter 17. En massa nya intryck och en massa saker som jag har lärt mig så jag lovar att huvudet var bra tungt när jag gick hem.
När jag kom hem så gjorde jag lite mat sen blev det en timmes promenad med Maria. Skönt att komma ut och rensa huvudet lite. När jag kom hem igen var huvudet inte lika spännt längre.

I morn börjar jag samma tid igen, ska stå lite i kassan tror jag. Det ska bli roligt. Hoppas att jag inte gör några dundermissar. Vore inte roligt. Lite fel kommer det säkert bli men det får jag räkna med.

Nu ska jag fortsätta att titta på Grey's anatomy, säsongsstart idag. Älskar verkligen det programmet.
Efter mitt favoritprogram så ska jag krypa ner i sängen.

Sov så sött gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0