Dags att börja räkna ner, vad ska jag önska mig?

Vi blev hemma ikväll även fast vi skulle till Carina men jag har så ont i magen så jag hade ingen ork att gå någonstans. Tråkigt när det blir så där. Men det blir förhoppningsvis fler gånger.



Sitter och längtar nå grymt till det blir jul, ja jag vet att det är mer än tre månader kvar men jag lovar det går fort. Jag har aldrig varit speciellt mycket för julen, mest för att det alltid har blivit en besvikelse.
Ja inte alltid, inte när man var liten. Det är en massa tjo och tjim kring julen och man ska hinna träffa alla.
Men samtidigt är det lite mysigt också, eller det jag tycker är mysigt är hela allt innan julen. När man städar och sätter upp alla julsaker första advent, går på julskyltning, julbakar och köper julklappar.
Jag ÄLSKAR att fixa hemma, alltså att städa och göra hemtrevligt. Det finns ju ett ord för det men just nu kommer jag inte på det.
Som tur är så får jag göra "julmys" tre gånger, eftersom att jag först gör i ordning hemma hos mig och Alex sen åker jag till pappa och hjälper honom samt att jag är hos farmor och hjälper henne.
Och till min glädje är det "bara" elva veckor och en dag kvar tills det är första advent.
Dags att börja räkna ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0