En timmes promenad

Har kommit hem efter en timmes promenad tillsammans med Maria.
När jag kom hem var det dags för en sen middag, det blev en skål med fil eftersom att klockan är rätt mycket.

Nu sitter jag och kikar på idol, fattar inte riktigt varför Andreas i jurryn har solglasögon på sig inne. Ser förjävligt ut helt enkelt.
Efter idol blir det svenska Hollywoodfruar, älskar verkligen det programmet. Jag blir så förbannad på Ankan, hela hennes kvinnosyn är sjuk.

Den här veckan har jag egentligen praktik men det har fortfarande inte blivit klart än med alla papper så jag är hemma tills allt är klart, när det nu blir. Det är skit tråkigt att vara hemma när jag inte riktigt vet hur resten av veckan kommer se ut, jag har ingen aning om jag kommer vara hemma hela veckan eller om jag börjar praktiken på onsdag eller torsdag.
Men det är väl bara att se glad ut och gilla läget.

Nu ska jag mysa med Harry!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Andreas hade ögoninflammation. Därav solglasögonen! :)

2009-09-30 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0