Handelsyrkesutbildning

Jag tänkte berätta lite om vad det är för utbildning som jag ska börja.
Det är en handelsyrkesutbildning som man läser på komvux. Det är nytt för i år och det är komvux och cityföretagarna Bollnäs som sammarbetar.
Utbildningen börjar den 14 september och slutar den 18 december, så det är en intensiv utbildning.
Man kombinerar praktik och teori.

Jag kommer läsa kurserna:

  • Försäljning och service, 50p
  • Personlig försäljning, 50p
  • Bransch och produktkunskap, 50p
  • Turism, 50p
  • Människan socialt och kulturellt, 100p
  • Administration A, 50p
  • Projekt och företagande, 50p
  • Småföretagande A, 50p

  •  

    Jag ser fram emot det här hur mycket som helst men jag är även lite rädd.
    Jag har hört på flera håll att det är väldigt högt tempo på komvux. Men nu ska jag fan klara det här. Jag ska göra mitt yttersta. Jag ska fan inte ha nå skit betyg.

     


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0