Ingen klippning idag

Det vart ingen klippning idag. När vi stod utanför herrsalongen som är nästan det enda stället där dom har drop in så frågar mamma om jag inte hellre vill klippa mig hos Katarina. Och det säger man ju inte nej till. Där skulle jag aldrig ha råd att klippa mig om jag skulle betala. Det kostar nästan 500kr för en vanlig klippning.
Jag sa snabbt ja till mammas erbjudande. Vi gick in och bokade en tid och jag fick en i morgon klockan 11.45. Lovley att få bort skatboet som jag har till hår.
Vi får se om jag färgar håret brunt sen också!

Nu sitter jag och skriver med Alecs på msn även fast han sitter precis bredvid mig!
Ska fortsätta dryga mig med min älskade systerson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0