Jag vill ha en egen måne

Vi är precis hemkommen från Edsbyn och vi ska till och äta middag nu (ja jag vet att klockan är mycket)

Alex sitter och försöker spela Ted Gärdestads låt jag vill ha en egen måne. Men det går inge bra, han sjunger helt fel melodi. Jag blir så irriterad mest eftersom att jag har spelat den flera gånger på youtube och sjungit den hur många gånger som helst själv för att visa hur den går. Men det verkar inte hjälpa.
Och det är ju en låt som låter precis likadant hela tiden. Men men.

Nu ska jag titta till maten.
Det blir en tidig kväll ikväll, ska upp tidigt i morn eftersom jag börjar skolan.
6.45 ringer klockan i morgon. Suck.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0