Nu pirrar det i magen

Måste erkänna att jag börjar bli rätt nervös inför måndag. Tänk att börja på ett nytt ställe igen.
Alltid lite nervöst första dagen, man vet liksom inte riktigt vilka man ska gå med eller vart man ska ta vägen.
Det står på intagningspappret vart vi ska men jag har ju ingen jävla aning om vart det är.
Får se till att vara där i tid på måndag så jag hinner leta reda på rätt ställe, vill ju inte komma försent.
Det är en kort dag på måndag i alla fall, går mellan 9 och 12. Vi ska få lite information och lära känna varandra.
Typiskt lära känna varandra saker är ju att leka lekar. Jag HATAR att leka lekar. Kan folk inte komma på ett bättre sätt? Men det är väl bara en sak man får stå ut med.
Alex och jag tog en promenad förbi komvux nu ikväll och då pirrade det till riktigt i magen kan jag säga.
Fattar inte att jag kom in, det ska bli så jävla roligt.

I morgon ska jag nog sätta mig och göra lite arbeten som jag har kvar att lämna till Anna-Carin.
Men det är i morgon men nu ska jag lägga mig.
Natti natti sov gott mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0