Jag älskar verkligen min pojkvän

Idag har det inte hänt speciellt mycket hemma hos familjen Hed/Elfving.
Alex har suttit och skrivit på sin släkthistoria och jag har tittat på tv.
Har nyss varit ute och gått tillsammans med Maria, riktigt skönt. Men det var varmare ute än vad jag trodde.
Innan jag fick så frågade jag lite snällt om inte Alex kunde överraska mig med middag och efterrätt när jag kom hem. Men han tyckte inte att det var någon överraskning om jag bad om det vilket är sant men han hade ju inte gjort någon överraskning om jag inte hade bett om det.
Så när jag kom hem så var maten nästan klar, jag fick stränga order om att inte komma in i köket.

Nu har jag ätit världens godaste middag och efterrätt.
Jag älskar verkligen min pojkvän!



Gyros, pommes, grekisk yoghurt, tzatziki, halloumi, bröd och grönsaker. (Riktigt gott)


Fruktsallad och vitchoklad som har varit inne i ugnen över det så har han haft chokladsås och så står det A hjärta H. Han är för gullig!


Kommentarer
Postat av: Mia

ja, han är faktiskt gullig din boyfrien.

i alla fall ibland... hehe

2009-09-06 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0