CV föreläsning

Idag på förmiddagen var jag på föreläsning om hur man skriver ett bra CV. Jag fick några bra tips och jag kan då säga att mitt CV som jag har i dagsläget kommer snart att hamna i papperskorgen.
Efter den föreläsningen så var det en föreläsning om hur man förbereder sig för en arbetsintervju så jag stannade på den också. Där var det väl inte så många nyheter utan mer att man skulle öva, öva, öva.

När jag kom hem så var lunchen klar, pasta och baconsås. Alex hade lagat supergod mat.
Efter lunchen åkte han till Edsbyn och jag till mammas jobb och hälsade på.
Barnen sov fortfarande när jag kom dit men efter ett tag var nästan alla vaken så då blev det livat.

Nu sitter jag hemma igen och väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Jag ska åka ut till honom för där ute är Annika, Anders och Angelica. Det ska bli roligt att träffa dom, det var ett tag sen sist.

Fick en rolig förfrågan när jag var på mammas jobb så jag hoppas att det blir som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0