I väntans tider!

Alex har precis gått iväg till bussen, han jobbar kväll den här veckan.

Jag sitter och tittar på vänner och väntar på att gymmet ska öppna så jag kan gå och träna en stund.
Idag ska jag träna ben och mage tror jag. Har inte kunnat träna på hela helgen så det ska bli riktigt skönt att komma iväg en stund.

Idag på förmiddagen lånade vi mammas bil och åkte på DollarStore och Albert&Herbert.
Vi handlade lite småsaker. Disktrasor, aluminiumfolie, muffinsformar, slickepott, spritsar, ögonfransböjare och "hårborttagningskisterklädrullar" (har ingen aning om vad det heter).
När vi kom hem gjorde vi lite lunch, kyckling bidde det idag.

Nu ska jag leta reda på lite musik som jag kan lägga in på min Ipod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0