Jisses Amalia

OJ!!!

Jag la upp ett inlägg för en stund sen om att jag blekte håret och när jag kollade nu så hade jag 7st kommentarer och när jag kollade statestiken så hade jag 33 unika besökare! Fan jag har ju aldrig haft så många. 5 st max liksom.

Jag har i alla fall sköljt ur blekningsmedlet nu, hoppas inte mina grannar blev allt för arg på mig när jag hade rinnande vatten på ett bra tag.
Vi får se om resultatet blir bra.
Sen när jag har blivit blond så ska jag kanske göra en bred röd eller brun slinga. För att få lite effekt.

Det kommer bilder i morgon på hur håret blev.
Nu ska jag gå och ta bort handduken som jag har virat kring huvudet och se hur det blev.
Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0