Melodifestivalen och julmat

I morn hade jag planerat att träna men tyvärr så kommer inte det hinnas med för jag ska bort mitt på dagen.
Alex ska vara med på släktforskarföreningens årsmöte för han vann första pris i en tävling som dom hade.
Jag och pappa ska dit och titta. Jag är ju inte medlem i Släkt och Bygd men jag ska smyga med i alla fall.

Idag har vi inte gjort speciellt mycket, det var meningen att jag och mamma skulle åka till Söderala för min kusin Ida fyller 22år men det blev inte så på grund av vädret.
Strax börjar melodifestivalen. Jag förstår inte riktigt varför jag kollar på det, för varje gång sitter jag och klagar på hur dålia bidrag som är med och programlederna ska vi inte ens tala om.
Men det är väl en slags tradition lite som den äckliga julmaten på julafton. Man hatar det men det skulle inte vara samma sak utan det. Ja ni förstår säkert vad jag menar!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0