Ointressant svammel

Jag skulle alldeles ha behövt en design, en egen.
Problemet är bara att jag har ingen aning om hur man gör, jag har egentligen inge tåladmod heller att göra en.
Tänk om det kunde vara super enkelt, utan en massa koder. Det skulle vara toppen...

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på i morn, skulle alldeles ha behöva städat men vi får se. Det finns ju roligare saker att göra en lördag. Alex kommer hem vid ett tiden i alla fall, han sover i Edsbyn inatt eftersom att han börjar jobba klockan 5 i morgon bitti. Stackarn. Jag skulle inte vilja byta med honom.

Skulle väl egentligen ha gått och lagt mig jag också så att jag inte sover bort hela dagen i morgon men jag är inge trött. Fast det finns inge annat att göra just nu heller förutom att sova. Jag har zappat fram och tillbaka på tvkanalerna och jag har varit in på bloggarna jag följer hur många gånger som helst men det är ingen som har uppdaterat på flera flera timmar, dom har väl bättre saker att göra.

Såå vad ska jag göra då, ja det återstår att se.
Jag berättar för er om jag kommer på nå spännande!

Kommentarer
Postat av: Josse

http://www.bloggdesign.nu , där kan det finnas snygga designer :)

2010-02-10 @ 16:08:03
URL: http://erikajosefinlundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0