Stolt över mig själv!

Jag har precis kommit hem efter ett otroligt härligt träningspass. Jag är riktigt glad att jag släpade mig iväg, hade ingen som helst lust att träna idag men jag gick i alla fall. Är riktigt stolt över mig själv.

Idag fick jag sms från Maria, hon undrade om hon fick komma och hälsa på och det fick hon så klart. När hon hade varit här en kort stund ringde Matte och frågade om han fick komma över och det fick han också.
Vi satt i köket och pratade en stund sen gick alla åt skillda håll förutom jag och Maria.
Vi satte oss i hennes bil och åkte med bullar till Ren sen åkte vi på dollar.

Just för tillfället sitter jag och funderar på vad jag ska äta ikväll. Blir kanske så att jag värmer köttfärssåsen och spagettin sen igår.

Men först ska jag ställa mig i duschen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0