Trollkarlen Hannah

Det är måndag och det betyder att helgen är över för den här gången. Men det spelar inte sån stor roll för mig eftersom att jag är hemma i alla fall.
Den här veckan jobbar Alex mellan 8 och 21.30, dubbelpass.

Idag var jag och hälsade på mamma på hennes jobb "trollade" lite för dom två sista barnen. Det är så härligt med barn, vad lite som krävs för att dom ska bli glad. Myspys. Längtar tills vi får en egen. Men säg inte det till Alex då får han väl nå nervöst sammanbrott.

I morn ska jag på arbetsförmedlingen igen den här gången är det inte en gruppträff utan ett enskilt möte.
Vi får väl se om dom har nå vettigt att säga.

Nu ska jag fortsätta titta på Familjen Annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0