Vad ska jag bli när jag blir stor?

Sitter här för mig själv och funderar på vad jag vill utbilda mig till. Jag har egentligen ingen lust att gå i skolan igen men just nu ser jag ingen annan lösning. Jag har tröttnat totalt på att bara gå hemma. Jag jobbar lite extra ibland och jag trivs hur bra som helst men jag får ju inte ut så mycket pengar varje månad.
I morn ska jag på arbetsförmedlingen på nå slags möte, vilken tur jag har.

Idag har jag umgåtts lite med min mamma. Vi började med att åka på Rusta och Albert & Herbert.
Efter det åkte vi ut till pappa och fikade lite. Hade rktigt roligt.

Just nu sitter jag och tittar på tv, katten ligger i mitt knä och kräver att jag ska klia honom så jag ska väl göra det.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0