Balsam och tandläkaren

Idag när vi var och handlade så köpte jag ett balsam som jag aldrig har provat, syoss.
Det var riktigt bra. Gick mycket lättare att kamma ut håret. Det var lite dyrare än vanligt, kostade 80kr men det är mycket mer i flaskan också.



Ja förutom att köpa balsam så har jag handlat en massa andra saker också plus att jag var till tandläkaren. Tandläkarbesöket gick på 370kr. Jippi!

Fick ett sms idag om att jag får jobba på lördag, fasen vad kul. Jag har inte jobbat nu på ett tag så det ska bli kul att komma tillbaka. Extra roligt för det börjar en ny kampanj nu den här veckan. Alla-hjärtansdag-kampanj, mys.
Idag skrev jag in mig på arbetsförmedlingen också, hoppas det ger något resultat.

Nu ska jag kika vidare på tv och vänta på att Alex kommer hem från jobbet=)

Kommentarer
Postat av: Maria

jobba dig inte för trött på lördag nu då bara :) för du måste orka med kvällen oxå :P :)

2010-01-26 @ 09:15:12
URL: http://mariaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0