Ingen storbloggare precis

Kanske är dags att kladda ner något här igen, det var ju ett tag sedan.
Elin var hit igår och då berättade hon att hon är inne på min blogg varje dag men att det aldrig finns något nytt att läsa. Så jag tänkte börja uppdatera lite.
Vi får se hur länge det håller i sig.

Det har hunnit varit jul och nyår sedan jag skrev här sist.
Julen var riktigt mysig, var ute och åt hos pappa som vanligt.
Jag insåg att trots att julmat inte är någon större hitt så skulle jag inte vilja äta något annat på julafton, det skulle inte vara samma sak då.

Just för tillfället sitter jag och tittar på Greys anatomy och funderar på om jag ska göra någon mat, jag har egentligen ingen ork.

Ja det var allt för mig den här gången, ska försöka uppdatera lite oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0