Lär känna mig lite bättre

Här är några saker som ni kanske  inte vet om mig

* Jag skulle vilja vara en sån där människa som läser en bok i veckan. Varför kan inte jag vara sån för? Ska bli bättre på att läsa böcker.

* Jag har en tandsjukdom som heter Amelogenesis Imperfecta. En riktig hatsjukdom som gjorde att jag blev mobbad när jag gick i lågstadiet.

* Jag älskar att knäppa kort men jag suger på det så det skulle jag vilja lära mig.

* Varje kväll innan jag somnar ligger jag och tänker på hur jag vill ha i mitt drömhus!

* Jag funderar ofta på vad jag skulle köpa om jag vann en massa pengar MEN jag spelar ALDRIG på något så det är ju helt omöjligt för mig att vinna en massa pengar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0