Skönhetsprat

Sitter och tittar på vänner, har precis lagt en ansikstmask som luktar lite mysko. Man är ju så otroligt sexig med sån här gegga i hela ansiktet men huden blir jäkligt len efteråt.

Idag när jag var på Ica så köpte jag slingmedel, hon i kassan sa "oj här ska det gå mot ljusare tider". Köpte några förpackningar eftersom att det är så lite i varje förpackning och jag börjar få ganska långt hår så det räcker inte med en nu.
Har kommit på att jag ska inte bli hyperblond den här gången utan jag ska bli mellanblond.
Vi får se hur det går i morn när Maria och jag ska slinga håret på varandra, det brukar bli så att båda sitter och gör grimaser för det gör så ont. På nå vis lyckas vi alltid få en massa tover så det gör förbannat ont att få upp håret ur hättan. Men vill man vara fin får man lida pin.

Nu ska jag gå och skölja bort ansiktsmasken=)



Ungefär den här färgen vill jag har på håret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0