Städsugen

Så var tvätten gjord. Tråkigt när man är mitt uppe i det men det är riktigt skönt när allt är klart.

Är städsugen, men jag tror inte att grannarna skulle bli så glad om jag drog igång med en storstädning nu.
Synd, jag som älskar att städa. Och nej det var inte skrivet med ironi, jag tycker faktiskt om att städa.
En av dom bästa sakerna som finns är att gå in i ett rum som är riktigt stökigt och bara börja städa, när det är klart kan man känna sig ganska nöjd med sig själv.
Jag ska städa hemma här i morn, kan knappat vänta.

I morn ska jag jobba två timmar, det ska bli kul. Trivs riktigt bra, synd att det bara är två timmar.

Nu ska jag läsa lite bloggar och kika på tv.
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0